Componența dosarului de concurs
- 1. Coperta dosarului;
- 2. Cererea de înscriere la concurs, însoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
- 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
- 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
- 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
- 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
- 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
- 8. Certificat de cazier judiciar;
- 9. Certificat de integritate comportamentală;
- 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
- 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
- 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
- 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
- 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
- 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
- 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
- 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
- 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
- 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
- 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
- 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
- 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
- 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
- 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
- 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
- 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
- 27. Referat de prezentare.
[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:
- Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
- Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
- Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.
[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.